Retourneren
Hieronder kun je jouw product terugsturen. Wanneer wij jouw product ontvangen hebben, sturen wij je een berichtje.
Bestellen
Dat kan zeker, neem hiervoor contact op met de klantenservice.
Dat kan zeker, neem hiervoor contact op met de klantenservice.
Wat vervelend om te horen. Wij streven naar uitstekende service en kwaliteit. Er kunnen technische problemen zijn. Wij verzoeken je om contact op te nemen met de klantenservice.
De betaalmogelijkheden staan vermeld onderaan de pagina.
Wij gaan strikt vertrouwelijk met je gegevens om en zullen deze nooit aan anderen overdragen.
Wij verzoeken je om contact op te nemen met de klantenservice.
Ja, in iedere stad zijn er diverse verkooppunten.
Wat vervelend. Je kunt het product omruilen in de winkel waar je het gekocht hebt.
Wat leuk om te horen. Je kunt een account aanmaken op de webshop en hier speelkleden bestellen. Heb je nog geen display staan dan komen wij deze graag langsbrengen. Neem dan contact met onze klantenservice.
Je online bestelling afhalen in de winkel kan niet. Maar de speelkleden zijn bij diverse lokale verkooppunten te koop. Heb je geen verkooppunt in de buurt? Dan is thuisbezorgen de beste optie.
Nee, je kunt de producten alleen retour zenden naar de winkel waar je het gekocht hebt.
Verzenden & Retour
In de bevestigingsmail staat een track&Trace code waarmee je de bestelling kan volgen.
Dit is mogelijk binnen 14 dagen.
Neem contact op met onze klantenservice en zij helpen jou verder.
Wij verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice. De auto mag je houden maar voor het extra speelkleed maken we een retourlabel voor je aan.
Wat vervelend, neem direct contact op met de klantenservice dan gaan we dit gelijk voor je oplossen
In de bevestigingsmail heb je een track&trace code ontvangen. Hier staat vermeld waar je bestelling is. Controleer deze nogmaals en mocht je er niet uitkomen, neem dan contact op met onze klantenservice.
Wat vervelend, neem contact op met onze klantenservice en zij helpen je verder.
Neem contact op met onze klantenservice en zij helpen je verder.
Je online bestelling afhalen in een winkel kan niet. Maar de speelkleden zijn bij diverse lokale verkooppunten te koop. Heb je geen verkooppunt in de buurt? Dan is thuisbezorgen de beste optie.
Wat vervelend. Kun je hier een foto van maken en deze mailen naar [email protected]? Dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op.
Wat vervelend, neem direct contact op met de klantenservice dan gaan we dit gelijk voor je oplossen.
De Europese Commissie biedt een platform voor online geschillenbeslechting aan voor consumenten, die u kunt vinden op http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Wij nemen vrijwillig deel aan een geschillenbeslechtingsprocedure.
Wij leveren in Nederland, België en Duitsland.
Product
Wat vervelend. Kun je hier een foto van maken en deze mailen naar [email protected]? Dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op.
Jazeker, deze zijn voor de EU gecertificeerd.
Dit vinden wij heel leuk om te horen. Je kan een review op de webshop plaatsen.
Wat vervelend. Wij streven naar uitstekende kwaliteit en service van onze producten. Kun je hiervan een foto maken en deze mailen naar onze klantenservice? Zij komen bij jou terug met een passende oplossing.
Dit product zullen wij z.s.m leveren. Op de productpagina staat aangegeven wanneer wij verwachten dat deze weer geleverd kan worden.
Dit product is nog niet op voorraad maar komt er snel aan. Je kan deze dus gewoon bestellen alleen moet je er nog even op wachten.
Wat vervelend. Je kunt contact opnemen met onze klantenservice en zij zorgen dat het opgelost wordt.
Het speelkleed is geprint en als deze echt gevouwen zit dan zal dit zichtbaar zijn maar ook snel weer verdwijnen.
Wat vervelend. Wij streven naar uitstekende kwaliteit en service van onze producten. Kun je hiervan een foto maken en deze mailen naar onze klantenservice? Zij komen bij jou terug met een passende oplossing.
Dat kan zeker, vermijd echter het gebruik van chemicaliën.
Bedankt voor je input. Je kunt dit mailen naar onze klantenservice dan gaan wij dit intern bespreken.
Bedankt voor je input. Je kunt dit mailen naar onze klantenservice dan gaan wij dit intern bespreken.
Als het goed is heb je een plattegrond bij je bestelling ontvangen waarop je kunt zien wat elk gebouw is. Mocht je er toch niet uitkomen, neem dan contact op met de klantenservice.
Wij produceren onze producten in China. Alle producten worden erkend gecertificeerd. Dit zorgt voor een uitstekende kwaliteit en betrouwbaarheid.
Wij beschikken over erkende certificaten, waardoor wij de waarborg schikken dat er geen kinderproductie aan te pas komt.
Klantenservice
Wat vervelend om te horen. Wellicht kun je nog een keer bellen of anders een mail sturen. Wij zullen hier zo spoedig mogelijk op reageren.
Wat vervelend om te horen. Wij streven ernaar om binnen 48 uur reactie te geven. Mocht je na de 48 uur geen reactie vernemen, dan kun telefonisch contact opnemen met onze klantenservice.
Jazeker, onderaan de webshop kun je onze sociale media pagina’s vinden.
Verkoop
Wat een leuk idee. Wij staan hier zeker voor open. Neem contact op met onze klantenservice, dan zal een van onze medewerkers z.s.m. contact met je opnemen.
Wat leuk dat je hierover nadenkt. Wij zijn druk bezig om nieuwe speelkleden te ontwikkelen. Stuur ons een mail met je vraag en dan houden wij je op de hoogte van de nieuw te ontwikkelen speelkleden.
Wat leuk om te horen. Wij staan hier zeker voor open. Neem contact op met onze klantenservice en zij zorgen dat je zo spoedig mogelijk gebeld gaat worden door onze verkoopafdeling.
Jazeker, meld je aan voor onze nieuwsbrief of volg ons op social media.